Tuesday, February 10, 2009

浪漫农夫之傳


摘自珠光寶氣第匕十四集石泰禾。

浪漫农夫就係果D一直以為不断咁對對方好,為對方付出, 就係叫咗愛情果D人。
但係其實對方一路唔拒绝你,唔離開你,只不過係佢唔好意思開口同你講: “先生, 你只不過一直係度逼緊我要你D嘢嗻。”
而我最厚顏嘅地方喇,就係我知道由始至終都冇我份嘎,但係我仲要沾沾自喜咁樣,收哩對方一笔又一笔D人情。然後當咗係結婚像咁樣攬住,攬實,以為咁就可以過度下半世!
其實我同其他人一樣,我一邊談情我都一邊計数,不過我將减数當加数計嗻嘛,明明俾我零分,我認自己摞咗一百分!”

我係咁一秒一秒咁聴一笔一笔咁寫嘎,寫完之後仲查緊其他网站睇啱唔啱。精神可嘉喇!

翻译成华语:

浪漫农夫就是那些一直以为不断对对方好,为对方付出,就叫做爱情的人。
但是其实对方一直不拒绝你,不离开你,只不过是她不好意思开口跟你说:“先生,你只不过一直在逼我要你的东西。”
而我最厚颜的地方,就是我知道由始至终都没我的份,但是我还要沾沾自喜,收下对方一笔又一笔的人情,然后当作结婚照一样抱住,抱紧,以为这样就可以过下半生!
其实我和其他人一样,我一边谈清也一边计算,只是我将减数当加数算。明明给我零分,我还以为自己的了一百分!”

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Live
~ wan xin
* a feel
* a soul
* a mind
* an emotion
* an inspiration

+ 13071986
+ ENFP
+ Blue
+ Cancer
+ Buddhist
+ Malaysian
+ Psychology NTU
+ AIESECer
+ Hwa Chong 04S73
+ SCGS
+ MES
+ Choong Hua

我的語言
- 土生土長的華人
- 學校教了我英文和馬來文
- 環境教了我福建話
- 電視劇教了我廣東話
- 大學和喀麥隆教了我法語
- 在一個早上接觸了手語
- 最後一學期一口氣學了日語和西班牙語

Ticking

My whenabouts at my whereabout

Rustle

~Leave me your contact method~

Footsteps

Free Web Counter
Counters